Sari direct la conținut

Câte solicitări de angajare a primit STB după anunțul dat de conducere în timpul grevei

HotNews.ro
Câte solicitări de angajare a primit STB după anunțul dat de conducere în timpul grevei

Societatea de Transport Bucureşti (STB) a primit luni şi în prima parte a zilei de marţi aproape 300 de solicitări de angajare pentru postul de şofer de autobuz, în urma anunţului postat de companie pe site cu o zi în urmă, în cea de a cincea zi a grevei.

Directorul general al STB, Adrian Criţ, a spus marți, într-o conferinţă de presă că în urmă cu o zi au fost primite 230 de solicitări de angajare, iar astăzi dimineață, alte 60.

Greva angajaților STB s-a încheiat marți, după cinci zile, însă directorul STB a evitat să dea detalii despre cum anume i-a convins pe angajaţi să renunţe la protest, el vorbind despre „arta negocierilor”:

  • „Angajaţii fideli instituţiei şi bucureştenilor au conştientizat faptul că îşi vor pierde locul de muncă dacă nu intervin pe traseu. (…)
  • Credeţi-mă, în arta negocierilor există anumite chestiuni care nu vor ieşi la suprafaţă niciodată. (…) Angajaţii noştri au conştientizat faptul că nu se mai poate, pentru că s-au gândit la binele lor şi al familiei lor. Probabil, am fost foarte buni în ceea ce am comunicat”.

Directorul STB a subliniat că aceste condiţii de muncă precare reclamate de angajaţi există de ani de zile.

  • „Aceste probleme trebuie aduse la cunoştinţa managementului, astfel încât ele să fie remediate. Consider că orice discuţie dintre noi şi angajaţi este constructivă. De aceea, angajaţii pot să-şi aleagă liderii. De aceea, la nivelul fiecărei autobaze, fiecărui punct de lucru, trebuie să identifice problemele cu care se confruntă. (…)
  • Am identificat anul acesta o serie de probleme vizavi de condiţiile de muncă şi vom interveni punctual. Aveţi acces, din punctul meu de vedere, în fiecare autobază şi în fiecare depou, pentru a filma şi să vedeţi condiţiile precare de muncă existente în momentul de faţă.
  • Dar aceste condiţii nu sunt de acum, nu sunt de anul trecut, nu sunt de doi ani, din păcate sunt condiţii de care angajaţii noştri nu beneficiază de zeci de ani. Noi intervenim şi trebuie să le îmbunătăţim, acesta este rolul nostru. Noi trebuie să aducem satisfacţie pe de o parte bucureşteanului, pe de altă parte angajaţilor noştri”, a adăugat Adrian Criţ, citat de Agerpres.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro